W95 - Shuttle pentium 130

Autor: Michal Niepielski (mnie_rmf_at_bci.krakow.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 17:44:13 MET

Od pewnego czasu jestem szczesliwym posiadaczem komputera z plyta
Shuttle z procesorem pentium 130 i nie byloby w tym nic szczegolnego
gdyby nie pewien klopot zwiazany z zainstalowaniem W95. Od tego czasu
zauwazylem bardzo dziwne zjawisko polegajace na tym iz W95
zainstalowal sobie program obslugi myszki PS/2 pomimo ze nie mam
podlaczonej takiej myszy. W95 rozpoznaja ze urzadzenie zostalo
wylaczone sprzetowo a pomimo to mysz podlaczona do COM1 dziala.
wyrzucenie sterownika PS/2 nie daje zadnych rezultatow bo przy
nastepnym ladowaniu W95 sterownik myszki PS/2 zostaje radosnie wykryty
i natychmiast zainstalowany. Podobny problem mam ze sterownikiem dysku
PCI na plycie, ktorego nie uzywam bo mam inny sterownik wlaczony w
slot PCI. W95. Pomimo wylaczenia w biosie sterownika na plycie glownej
programy obslugi w W95 laduja sie i tak. Czy mozna wylaczyc opcje
automatycznego rozpoznawania sprzetu w W95 ?

Michal Niepielski
Michal Niepielski