Re: obrazek W95

Autor: Brudzyn (marketing_at_superexpress.com.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 12:51:37 MET

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Pytanie: jak wylaczyc ten ochydny obrazek W95 wyswietlany na dzien dobry?

>Zeby bylo smieszniej, to udalo mi sie to zrobic, tylko jeszcze chcialbym
>wiedziec w jaki sposob.

Jest taki plik msdos.sys , ktory jest hidden, read only i system, jak
mu to zdejmiesz i dopiszesz na koncu logo=0 to znika logo, logo=1
znowu sie pojawia
Co ciekawsze po zainstalowaniu MS Plus pojawia sie plik w glownym
katologu (nie pamietam jaki, ale tez nazywa sie inaczej niz wyglada,
jakies chyba rozszerzenie sys) , ktory to jest tym obrazkiem i ktory
mozna zmienic czyli wlasne logo

>P.S. I niech ktos nie mowi ze W95 jest latwym systemem. Zainstalowanie
> i skonfigurowanie pod wlasne upodobania (no, udalo sie zrealizowac
> w 95% zaledwie) zajelo mi 5 nocy.

Gratuluje zarwanych nocy, do czasu jakiegos krachu systemu masz
spokoj, a potem ciezko jest cos naprawic i wszystko od nowa

Brudzyn