Re: WINDOWS95

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 12:41:37 MET

Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl) wrote:

: > QEMM to za duzo dla kazdego systemu; po prostu chce miec pelna kontrole
: > nad sprzetem...

: O przepraszam. Mnie z win95 Qemm buja sie bez zadnych problemow.
: Niezaleznie czy uzywam go z Dos7 czy w sesji DOS-a (ale takiej z
: wlasnym konfigiem).

Ty tak serio czy dla jaj? Bo nie wiem, czy warto odpowiadac...

--
	Leszek.