Re: BGI z polskimi czcionkami

Autor: Seweryn Walentynowicz (seweryn_at_anatema.torun.pdi.net)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 07:19:39 MET

Slawomir Szylko writes
     Mam ten edytor i mam plik z polskimi czcionkami ( jesli jeszcze nie
sciagnales to napisz prywatnie to Ci wysle ), natomiast nie bardzo chca
mi chodzic te fonty. Jak je laduje to nie jest zwracany, zaden blad grafiki
driver chodzi dobrze, a tekst ukazuje sie standardowym fontem bitmapowym.
To samo jest z niektorymi fontami oryginalnymi. Natomiast FE ( edytor )
wyswietla je normalnie. czy podejrzewacie jaka moze byc przyczyna.
( Robie te eksperymenty w Pascalu, ale to chyba nie powinno miec znaczenia.)

   A moglbys podeslac tego patch'a ?

       Seweryn