Re: Tekram DC-690CD

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 16:20:57 MET

Paweł Piercionek napisal (-a) :
> DC5030 to kontorler typu Bus Master i potrafi przesylac do 132MB/sek
> - to kilkakrotnie wiecej niz PIO4 (16 MB/sek)

132MB/s to predkosc kontroler<=>PCI a nie kontroler<=>dysk. Jaka bedzie
predkosc miedzy tymi ostatnimi zalezy od trybu w jakim moze pracowac dysk
(PIO 0->5 lub Multiword DMA 0->2) oraz tego jaki tryb moze odslozyc
kontroler. Poniewaz DC-690xx moze pracowac maxymalnie w trybie PIO-3 wiec
dysk z PIO-4 nie bedzie dawal maxymalnej wydajnosci (zamiast 16.6MB/s bedzie
tylko 11.1MB/s).

Piotrek
piotrs_at_tch.waw.pl