Re: Tekram DC-690CD

Autor: Paweł Piercionek (tomasz_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 15:35:44 MET

kobr_rmf_at_bci.krakow.pl (Krzysztof M. Obrzud) wrote:

>A gdzie to mozna poogladac i kupic i za ile?

DC5030 - $175 -> http://www.promise.com (dalej nie pamietam)
DC-690CD - $130 -> http://www.tekram.com/dc690cd.html

A jak komus nie chce sie sciagc tego zza oceanu to moge podeslac juz
sciagniete info. (w sumie 7KB)

>Acha i czytalem ostatnio ze Tekram nie obsluguje PIO-4, czy DC5030
>obsluguje (nie udaje przy tym ze wiem czym roznia sie te tryby).

DC5030 to kontorler typu Bus Master i potrafi przesylac do 132MB/sek
- to kilkakrotnie wiecej niz PIO4 (16 MB/sek)

>Krzysztof M. Obrzud
>kobr_rmf_at_bci.krakow.pl

Pawel