Q: Dlaczego ASUS ?

Autor: _- StryjO -_ (stryjo_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Tue 12 Mar 1996 - 11:39:54 MET

Przegladajac liste zauwazylem, ze wielu z Was poleca plyty firmy Asus
jako plyty do Pentium. W zwiazku z tym interesuje mnie, w czym te
plyty sa lepsze od innych (np. Gigabyte'a) oraz pare innych rzeczy :
1. Czy chipset 430FX jest nastepca Tritona (bodajze - 82430FX), a
jezeli tak to jakie sa roznice i czy jest on lepszy od Tritona ?
2. Co daje posiadanie NCR SCSI Bios'u ?
3. Jakie sa zasadnicze roznice,oprocz czestotliwosci zegara i rodzaju
cache'a, miedzy P55TP4N a P55TP4/XE
Nie ukrywam, ze czesc tych informacji zciagnalem z WWW TCH i Asus'a i
teraz mam problem co wybrac ( a moze niekoniecznie Asus ? )

Bede wdzieczny za KONKRETNE odpowiedzi

...bo wam dzis zaspiwa tryjo :
ojciec, wuj i StryjO
Kapela, a radosnie...