Re: Awaria modemu

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 11 Mar 1996 - 21:27:49 MET

Miros/law Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl) wrote:
: RATUNKU!!!
: Padl mi modem ZyXEL U-1496E V.32b/FAX/VOICE. Po wlaczeniu mruga HS,
: swieci OH, DSR, CTS i ES oraz wyje jak potepieniec. Jedyne, co mi
: przychodzi do glowy, to biorac maksymalny zamach wyrzucic przez otwarte
: uprzednio okno. Ma ktos lepszy pomysl?

Podarowac znajomej szkole jako pomoc edukacyjna i odliczyc od podatku..
Szkola musi byc znajoma, zeby zechciala przyjac..

Jarek.