Re: Mala dygresja ( bylo WINDOWS 95)

Autor: stud (nowicki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 11 Mar 1996 - 11:46:21 MET

J. Derejski (jderejski_at_synapse.net) wrote:
: A jesli chodzi o Pana fachowosc, to akurat na pececie czlowiek
: >wart jest tyle, na ile swojej wiedzy i doswiadczen udostepnia innym,
: >a tu nie bardzo sobie przypominam aby czesto blyskal Pan wiedza.

: Nie dotyczy to bezposrednio mnie ale...
: Wielokrotnie juz na tej liscie wyzywano mnie (posrednio), od lamerow, uzerow
: itp.
: Teraz dowiedzialem sie, co jestem wart na liscie PECET.
: Dziekuje za szczerosc.

: Z powazaniem,
:
: Jacek

Bije sie w piersi. Zeczywiscie to co napisalem mozna odczytac jako
stwierdzenie, ze ci co malo pisza sa do niczego. _Przepraszam_ wiec
najmocniej wszystkich czytajacych peceta (sam wlasciwie nic nie wysylam
za to czytam regularnie). Moim jedynym usprawiedliwieniem na takie
niefortunne sformulowanie jest to, ze odpowiadalem na posting, ktorego
autor najpierw uznal za ignorantow pare osob (ktorych wiedze sobie cenie),
a nastepnie przedstawil kilkustronicowa litanie swoich osiagniec (calkiem
imponujaca, z tym sie zgadzam, ale...)

Na koniec prosze o rozgrzeszenie i obiecuje poprawe... :)

--
Janusz Nowicki
nowicki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl