Re: LINUX - zaczynam !

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Sun 10 Mar 1996 - 22:23:03 MET

    Wojtek> Widze ze taz sie zraziles do Slackware. Czy masz jakies
    Wojtek> inne argumenty przeciw niemu czy tez po prostu uwazasz ze
    Wojtek> "cos z nim jest nie tak"?

  Zrazilem sie, ale nie powiem Ci w tej chwili dokladnie czym -- po
prostu juz nie pamietam. Wiem, ze ostatecznie zrazilo mnie slackware
'ELFowe'. Instalowalem je w 3 miejscach i zawsze sporo wysilku
kosztowalo mnie doprowadzenie wszystkiego do rozsadnego stanu. Poza
tym, Pat Volkerding najwyrazniej przestal je porzadnie utrzymywac, bug
fixes praktycznie nie ma. Nadal nie ma w nim porzadnego narzedzia do
utrzymania systemu (probowal ktos kiedys usunac jakis pakiet przy
pomocy pkgtool ? Przynajmniej 15 min zabawy gwarantowane).

  Wszystko razem wziete plus pojawienie sie RedHata -- bardzo
starannie opracowanej, aktywnie utrzymywanej i ciagle rozwijanej
dystrybucji spowodowalo ze dalem sobie spokoj ze slackware i
przestalem je polecac.

pozdrawiam,
jwr
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl