Warp -- polskie fonty, sorry

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 09 Mar 1996 - 11:33:55 MET

Hej,

  Sorry, ze moje pytania przeszly juz w trylogie. Na moje usprawiedliwienie
powiem, ze mam sesje, wiec pytania komputerowe wypadaja mi z glowy.
  Mam angielska wersje Warpa, a byloby milo na poczatek dorwac cos z prawym
altem + polskie fonty. Pytanko -- skad to sciagnac. A drugie pytanko -- czy
jest moze jakis program konwertujacy czcionki z windows do warpa. Mam tego z
20MB /wiekszosc polskich/ i zal byloby nie skorzystac.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski