Re: WINDOWS 95

Autor: Miros/law Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 23:13:38 MET

On Fri, 8 Mar 1996, DARIUSZ PILAREK wrote:

> Moglbys o tym powiedziec cos blizszego? Ewentualnie jakies namiary.
>
> Pilar

Na hobbes.nmsu.edu jest to w katalogu /windows, plik wsetup14.zip.
Uzywalem przez pol roku z angielska wersja Warp for Windows. Jedyny blad
jaki zauwazylem to fakt, ze w pelnoekranowej sesji Windows nie dzialal
ATM. No i - ale to juz taka tego uroda - przy instalacji Windoze nie
tworzy grup, trzeba sie meczyc recznie.

A propos programow:

WordPerfect native dla OS/2 zatrzymal sie na 16-bitowej wersji 5.2. Demo
jest na hobbes w katalogu os2/demos, plik wp52demo.zip. Tamze demo
Describe 4.0 (descr40.zip). Gdzies czytalem, ze CD z Describe 5.0 w
wersji dla OS/2 i Windoze kosztuje 50$. Ale moze lepiej poczekac na Word
Pro dla OS/2? Wersja dla Win'95 wyglada ciekawie, choc ma kilka
niedorobek. Dla mnie przy wyborze edytora bardzo duze znaczenie ma
kwestia polskiego slownika i modulu dzielenia wyrazow (bardzo duzo pisze
w naszym ojczystym jezyku).

Podobnie jak Gregorio polecam "Must have utilities" - od tego polaczenia
codziennie zaczynam buszowanie w Internecie. Ale oni wczoraj zmienili
adres - na szczescie zostawili link do nowego pod stara lokalizacja. Nie
stety nie podam Ci teraz nowego, bo nie mam go w domu.

OSciski!
Mirek Nowakowski.