Re: Krotkie (?) porownanie twardzieli oraz wyniki testow

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 17:58:15 MET

Jan Rychter <jwr_at_itc.pw.edu.pl> wrote:
>Chetnie ujrzalbym wiecej wynikow hdparm -t i -i na roznych
>dyskach. Pomimo tego ze jest to benchmark lekko optymistyczny
>(szczegolnie na nowoczesnych dyskach z dobrym cache [np. Quantumy]),
>to jego wyniki sa bardzo powtarzalne i dobrze porownywalne.
>
>A oto i wyniki:
>to na kazdym kroku. BTW, moge uzyskac > 3MB/s przestawiajac rozne
>wait-states w BIOSie, ale wtedy maszyna staje sie niestabilna)
>Oczywiscie to ze sa one takie nieciekawe moze byc wina mojego marnego
>kontrolera (localbusowe badziewie na winbondzie). Wszelkie sugestie
A propo wynikow mojego Quantuma, ktore wczesniej posylalem. Chce
powiedziec, iz aby uzyskac takie wyniki musialem troche pogrzebac w
BIOSie, ale tez maksymalnie go nie podrasowalem. I mimo, ze mam
kontroler CMD640 to pracuje to bardzo stabilnie dopoki nie podlaczego
jakiegos twardziela pod drugi kanal. Przy secondary pustym wszystko
idzie jak najbardziej o.k.

civic * Slawomir Bialek * voice/fax/data: +48 (32) 150 05 36
(voice: +48 (32) 104 26 68) * mailto: civic_at_silesia.ternet.pl