Re: SCSI + IDE - pytanie

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 17:54:57 MET

> From: marian_at_amedec.amg.gda.pl (Marian Klekota)

> Milosz Danielewski (mdaniel_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
> : Mam plyte z BIOS'em AMI i musze podlaczyc twardy dysk SCSI i jeden IDE do
> : sterownika na plycie, ale nie wiem jak calosc skonfigurowac zeby SCSI byl
> : masterem a zwykly slave'm. Co bym nie ustawil w setupie to w najlepszym
> : razie chce sie bootowac ze zwyklego twardziela a nie ze scsi. Pomocy !!!!
> : milosz danielewski
>
> Ustaw dysk IDE na secondary kontrolerze ... pierwszy wystartuje SCSI
> [...]

Jest jeden sposob, ktory gwarantuje, ze chodzi (no.. nie ja - Microid
Research). Najpierw minusy:
1. Musisz miec plyte z chipsetem Tritona (czyli Pentium)
2. To musi byc w miare markowa plyta.

Dlaczego: tylko do takich plyt mozna zainstalowac MR-BIOS, ktory w
setupie ma mozliwosc ustawienia SCSI jako primary i IDE jako
secondary.

Plusy: tyle ze nie sposob wymienic.

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl (PL-litery: CP1250 lub ISO-8859-2)