Re: Warp -- pare pytan

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 15:50:37 MET

On Fri, 8 Mar 1996 14:26:41 +0100 you wrote:

>drivery do Windows /chodza/ i tylko do Windows. Naturalne pytanie wiec --
>skad moge sciagnac drivery do OS2, ktore beda prawidlowo dzialaly.

Podstawowe zrodlo driver'ow to:
http://www.europe.ibm.com/getdoc/psmemea/progserv/device/

>Na moje pytanie o aplikacje pod Warpa /DZIEKI WIELKIE/ pare osob podajac
>nazwy programow graficznych podalo pare "podejrzanych" nazw. Pytalem sie
>/sorry, ze pominalem/ o NATIVE aplikacje pod Warpa.

Wszystkie podane przezemnie byly natywne.

>Czy znacie dobra literature /ksiazki, czasopisma/ nt OS2.

"WARP Unleashed" - jest niezla
> PCMagazine
>rozpoczal druk kursu Rexxa -- jakie jest Wasze zdanie na jego temat.

Na temat kursu czy na temat REXXa?
Kursu - nie znam. REXX mi sie spodobal bardzo.
"REXX in 21 Days" - niezla ksiazka, choc ogolnie te ksiazki z serii
Teach Yourself wydawinictwa SAMS nie sa najlepsze.

>Uff, no i gdybyscie mogli podac namiary na dobre ftpy, listy dyskusyjne only
>via news /najchetniej po polsku/.

Podstawowe ftp to: hobbes.nmsu.edu, ftp-os2.cdrom.com, ftp.leo.org
Polecam goraco:
"OS/2 Must Have Utilities & FTP sites" czyli
http://www.os2.hammer.org/uhtml/Warp/1desc/h1index.html
a stamtad skok do "WARP Pharmacy".

Z Usenetu praktycznie nie korzystam, wiec jesli "via news" to ci nic nie
doradze, jesli spytasz o mailinglisty to i owszem.

Grego