Warp -- pare pytan

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 14:02:19 MET

Hej,

  To jeszcze raz ja w temacie -- nowy, zielony uzytkownik Warpa ;-)

Pierwszy i glowny problem. Mam karte ET4000W32p /Tseng/. Jak dam, ze mam
ET4000 /czyli bez dopalu/ to jest ok, tylko, ze np. kursor mychy miga mi na
zmieniajacych sie polach /bo jest software'owy/. A jak podam, ze mam karte z
dopalem W32p, to mi sie caly ekran rozjezdza. Na firmowych dyskietkach sa
drivery do Windows /chodza/ i tylko do Windows. Naturalne pytanie wiec --
skad moge sciagnac drivery do OS2, ktore beda prawidlowo dzialaly.

Na moje pytanie o aplikacje pod Warpa /DZIEKI WIELKIE/ pare osob podajac
nazwy programow graficznych podalo pare "podejrzanych" nazw. Pytalem sie
/sorry, ze pominalem/ o NATIVE aplikacje pod Warpa. Na dluzsza mete zabawa z
OS2Win nie wchodzi w gre -- nie po to stawialem OS2. A wiec... jakie sa
native programy gfx.

Czy znacie dobra literature /ksiazki, czasopisma/ nt OS2. PCMagazine
rozpoczal druk kursu Rexxa -- jakie jest Wasze zdanie na jego temat.

Uff, no i gdybyscie mogli podac namiary na dobre ftpy, listy dyskusyjne only
via news /najchetniej po polsku/.

  Ech, z gory dzieki za odpowiedzi :-))) Wszystkich zameczonych pytaniami
przepraszam.

milego dnia zycze
hej

--