Re: oplata ???

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 15:16:41 MET

Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl) wrote:
: Maciej Pilichowski wrote:
: > Ja mam za friko, gdyby u nas wprowadzili oplaty to zawsze mozna
: > zorganizowac listy protestacyjne do dziekana/rektora.Ale za moje friko, bo twoje friko jest oplacone z moich podatkow. I w
: razie czego, my podatnicy tez mozemy wystosowac pismo protestacyjne do
: dziekana/rektora.

Dziekan/rektor powinien odpisac, ze mile widzi darowizny od podatnikow,
z adnotacja 'na darmowy internet dla studentow'.
A taka darowizne mozna sobie odliczyc od... podatku (no, dochodu do
opodatkowania).

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |