Re: Linux/FreeBSD - security

Autor: Jacek Uminski (jaceku_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 11:39:28 MET

Szymon Sokol wrote:

> RedHat? Wlasnie sobie postawilem :-(
> Jak znajde torche czasu, zeby sobie popluc, to to zrobie (na pc-unix).
> Ale od razu mowie: wiele rzeczy mi sie BARDZO nie podoba. Moze to
> kwestia przyzwyczajenia, albo doczytania dokumentacji...
> --
Tylko podobno RedHat ma dwie dziury. Jedna dotyczy programu dip
i podobno jest na nia patch, a druga jest w programiku dump (w dystr. 2.1)
Druga dziura umozliwia odczytanie wszystkich danych z dysku przez
osoby niepowolane, gdy zostawi sie na DUMPa SUID root. Ale podobno jest
tez na to patch na ftp.redhat.com.

--
Pozdrawiam,
Jacek Uminski