Re: PRIMAX - wybor: dobry czy zly? DOBRY!

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 01:59:08 MET

> Jestes pewien, ze tanszy. Fakt, moglem sie pomylic, ale jak ostatnio
> sprawdzalem, to GUS 1MB kosztowal praktycznie tyle samo co PRIMAX 1MB (z
> roznica kilku zlotych). Ale ceny sie zmieniaja. Inna sprawa, ze tych
> problemow, ktore opisywalem wczesniej, nie mialem z GUS'em - wiec
> doszedlem do wniosku, ze to wina Primax'a.
> To tyle.
> Lukasz Zeligowski

Jestem pewien, ze tanszy. Na dodatek powiem cos ciekawszego. Primax
jest produkowany przez Gravisa, dlatego te same uklady i
oprogramowanie. To po prostu taki OEM-owy Gravis. Czyli to samo.
I dlatego bylem taki ciekawy dlaczego twierdzisz, ze GUS > Primax.

PS. Wlasnie odebralem trzeciego Primaxa z naprawy (tj. dostalem
nowy). Pierwsza padla, bo nie przechodzila soundblasterowych
autotestow (poza tym odpadl od niej tranzystor !!!). Druga po
wlozeniu jacka zaczela grac na jeden kanal. Moze faktycznie lepiej
sprawic sobie Ensoniq.

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl (PL-litery: CP1250 lub ISO-8859-2)