Re: Jaki PENTIUM?

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 13:56:38 MET

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:

: udalo mi sie nazbierac troche kasy i chcialbym wybrac sobie jakis
: nowy wozek. Mam juz wyrobiona opinie - SAMOCHOD OSOBOWY, CZTERODZWIOWY, Z
: SILNIKIEM I WYCIERACZKAMI.
: Chcialbym sie dowiedziec co mysla o tej konfiguracji spece od
: sprzetu. Czy lepiej kpic cos innego?

Zdecydowanie doradzam zakup pojazdu z przynajmniej jednym oknem. Jesli
udaloby Ci sie znalezc taki z oknem z przodu (a moze nawet z szyba),
to bylo by najlepiej - ale takich chyba juz nie robia. Moze poszukaj
na gieldzie...

;))))))

--
	Leszek.