Linux vs OnTrack.

Autor: Daniel Koc (KOCIO%PLEARN.BITNET_at_plearn.edu.pl)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 13:57:09 MET

Mam taka bolaczke mozgowa: chcialem sobie wreszcie zainstalowac Linuxa
na 2 partycji twardziela. No i w momencie, gdy juz zaczal, nagle stwierdzil,
ze mam jakis dziki file system tam, gdzie powinien zobaczyc dwie DOSowe
patrycje! Po blizszych ogledzinach - wczesniej nie zwrocilem na to uwagi -
wyszlo na to, ze w mbr siedzi mi sterownik OnTracka, ktory przetrwal
partycjonowanie swego czasu - w sumie problem podobny do EZ-drive, o ktorym
juz ktos na liscie pisal.

Wszystko cacy, juz mam nagranego kumpla z miejscem na backup - przerobie
wszystko przez fdisk /mbr - ale pytanie: czy jest jakas lata, zeby Linux
widzial tego typu "podrasowane" partycje normalnie? A nuz bede potrzebil
sciagnac cos z takiego dysku?

Kocio.