Re: WINDOWS 95

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 13:44:13 MET

  Poniewaz napisalem sobie w Prologu filtr wycinajacy glupie maile,
tresc niektorych postingow z Pecet'a poznaje wylacznie w postaci
cytatow zamieszczonych w mailach innych kolegow. Z glupota i chamstwem
nie mam czasu dyskutowac, wiec tylko dwa slowa co do kwestii czysto
formalnych:

On Thu, 7 Mar 1996 12:15:08 +0100 Wojtek Piecek wrote:

>Dziekuje. Zostalem doceniony i zaliczony do naprawde zaszczytnego grona.

Dziekuje Wojtku

Nie wypowiadalem sie nigdy n/t interface'u Chicago dla WinNT.
(Chicago'95 ??? Takie cos nie istnieje i nigdy nie istnialo.
Chicago to byla wewnetrzna nazwa w95 zanim mial nazwe handlowa)

Nigdy nie wypowiadalem sie n/t w95 czy wNT na stacji Intergraph.

Grego