Re: Microsoft

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 16:47:44 MET

Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl) wrote:

: >Czy branie od ludzi pieniedzy (i to sporych) za to, co M$ sprzedaje,
: >nazwiesz "kultura"? ;)
: A co ma piernik do wiatraka? Uwazam, ze pisanie czyjegos nazwiska z
: malej litery itp. jest niekulturalne niezaleznie czy sie go lubi czy
: nie.

Kto mieczem wojuje, od miecza... :)
Tak, _wiem_, ze to moze sie kiedys tyczyc takze mnie :)

: >Tylko nie probuj twierdzic, ze moge nie kupowac niczego od M$ - bo ja
: >wtedy stwierdze, ze mozesz nie czytac niczego nt. gates/nekrosoft... :)
: Z tym, ze Ty mozesz wybrac, czy chcesz kupic cos od MS czy nie. Ja
: MUSZE najpierw przeczytac tekst, zeby wiedziec, czy tam jest czy nie
: ma czegos, co mi sie nie podoba! :-)

Kpisz czy po prostu zartujesz? Bo chyba Ci sie nie wydaje, ze ja jestem
jasnowidzem, ktory przed obejrzeniem i wyprobowaniem produktu firmy M$
naprawde wie, ile jest on wart...

--
	Leszek.