Re: Aplikacje pod Warpa

Autor: Rafal Lukawski (budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 15:21:37 MET

> StarOffice 3.0 (procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do
> grafiki i pare innych goodies). Kosztuje cos ok. 450 DM
> (www/ftp.stardiv.de)
Z serwera ftp.pop.de/pub/stardiv/os2/ sciagnalem kiedys (ok 4 tyg. temu)
wersje upgrade-owa-beta ( czy to jest po polsku to nie wiem ) pakietu
StarOffice3.0. Ale jezeli lubisz grzebac w plikach to z pewnoscia uda Ci
sie ja przerobic na normalna instalke ( mnie sie udalo ). I otrzymasz
pelny pakiet StarOffice 3.0 (Edytor, arkusz kalk. i cos tam jeszcze ) ale
niestety po niemiecku :(

>Rafal
Rafal