Re: WINDOWS 95

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 14:48:39 MET

Przyszly az 4 maile z "opeerem" za podobniez "chamskie" moje odnoszenie
sie do mlodszych kolegow. Na pierwszy z nich odpowiedzialem bezposrednio
poniewaz jednak widze ze wzburzylo to wiecej osob, wiec odpowiadam na
liste:

Po pierwsze: moja odpowiedz byla dosc ciepla w tonie
i opatrzona smile'em ";-)"

Po drugie: mnie chodzilo tylko o kategorycznosc sformuowania,
jak wszyscy wiemy im ktos mniej wie tym bardziej kategorycznie wypowiada
swoje sady.
Z wiekiem, z doswiadczeniem, z wiedza~ - przychodza watpliwosci

Nie mialem zamiaru ani "chamsko traktowac" ani "odbierac prawo glosu"
mlodszym kolegom.

Pozdrawiam
(rowniez mlodszych kolegow)

Grego

P.S. A w kwestii pytania ktore rozpoczelo thread tzn. dlaczego tak wszyscy
krytykuja w95 w szczegolnosci i M$ w ogolnosci - odpowiedz jest bardzo
prosta: PECET jest grupa o duzym nasyceniu profesjonalistami, nie jest
to grupa dla lamerow czy zwyklych userow. To samo dzieje sie np. na liscie
IBM-PC_at_arl.mil - rowniez i tam spotyka sie glownie "OSowcow", "linuxiarzy",
a o windoze pisze sie jeszcze gorzej chyba niz tu.

Jakis czas temu czytalem wyniki swietnej ankiety zrobionej w stanach,
w skrocie wyniki byly takie:
Zwolennicy OS/2, MACow, Unixow - znaja swoje systemy, umieja je porownac
z innymi, wypunktowac zarowno wady jak i zalety. Zwolennicy windoze,
uwazaja ze jest najlepszy, nie umieja go porownac z niczym innym, a ich
jedynym "dowodem" na wyzszosc windoze nad innymi rozwiazaniami jest
nastepujacy: "PRZECIEZ WYGRAL NA RYNKU".