Re: WINDOWS 95

Autor: _- StryjO -_ (stryjo_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 13:45:05 MET

On 6 Mar 1996 13:09:29 +0100, D_MARCRP_at_pszi.lo14.licea.wroc.pl (MAREK
GORKA) wrote:

>Ludzie! Niech mi ktos powie, czemu tak wszyscy pluja na Microsoft i
>na jego WIN'95. To jest najlepszy program pod sloncem (naszym
>przynajmniej).
>Dajcie sobie z tym spokoj.

To chyba malo widziales, a poza tym Win95 powinno wejsc na rynek
conajmniej rok pozniej, zeby MS mial czas na przemyslenie jego
koncepcji (alokacja PSP programow Win32 ponizej 1 MB, VFAT (pseudo 255
znakowe nazwy programow - szczegolnie bez odpalonych Win95,
pozostawinie starej struktury plikow (przy moim HDD 1.27 GB clustery
maja rozmiar 32Kb i mam 260+ MB strat - z gory uprzedzam, ze wiem, ze
mozna tego uniknac dzielac dysk na kilka mniejszych partycji)), jedna
maszyna virtualna dla programow Win3.
Sam uzywam Win95 i jestem z nich bardziej zadowolony niz z Win3.11,
ale spodziewalem sie systemu operacyjnego, a nie nakladki !

PS
No to sie teraz zacznie......