Re: WINDOWS 95

Autor: Miros/law Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 14:10:40 MET

On Wed, 6 Mar 1996, MAREK GORKA wrote:

> Dziekuje za cieple slowa krytyki.
>
> A liceum skonczylem dwa lata temu.

To w takim razie, skoro uwazasz, ze Windoze 95 to taki wspanialy system,
to moze wykorzystasz go do jakis powaznych zadań? Na poczatek wezmy kopie
bezpieczenstwa danych za pomoca standardowo dostarczanego narzedzia. Zrob
sobie rozne kopie: calosciowe, roznicowe, przyrostowe, odtwarzaj
wszystkie lub wybrane pliki w tych samych, innych lub wybranych
katalogach. Tylko nie cwicz tego na plikach, ktore sa dla Ciebie bardzo
wazne! Pamietaj, ja Cie ostrzegalem!

Jak przezyjesz ten test to jestem gotow Ci zaproponowac jakikolwiek inny
"wspanialy" program wchodzacy w sklad tego skadinad "doskonalego" systemu!

A tak w ogole, to jak chcesz wiedziec, do czego jest zdolny Necro$oft, to
wez jedna ze starszych wersji DOSa i zapoznaj sie z edytorem EDLIN. W
jednym z TECH Helpow (wiesz, co to jest?) byl taki opis tego edytora: "Nie
trac czasu na EDLIN, zycie jest za krotkie!" Ja osobiscie czekam
niecierpliwie na EDLIN PRO For Windows 2010.

OSciski!
Mirek Nowakowski