Re: Aplikacje pod Warpa

Autor: Miros/law Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 13:55:44 MET

On Wed, 6 Mar 1996, Maciej Pilichowski wrote:

> Hej,
>
> Gdyby ktos zechcial mi podac nazwy programow, ew. producentow, ew. ceny
> dwoch programow pod Warpa:
> - edytora tekstow klasy min. Word2.0 /mam legala WP6.1 wiec milo byloby
> uslyszec WordPerfectx.x/
> - programu graficznego klasy mniej wiecej Picture Publishera 5.0

WordPerfect 6.1 ma kapitalne narzedzie integrujace go w znakomity sposob
z Warpem. Znajdziesz na wordperfect.com. Uwaga, jest to czule na wersje
jezykowa. Jedna (chyba amerykanska) jest na hobbes.nmsu.edu, w pliku
/windows/wpos261.zip. A Picture Publisher 5.0 dla
Windows (takze samo Designer, PhotoMagic, ABC FlowCharter, Charisma itd.)
pracuja pod Warpem bez problemow.

OSciski!
Mirek Nowakowski