windows 386Enh

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 01 Mar 1996 - 16:12:33 MET

Mam maly problem. Troche zamieszalem w gownianym, [wyciete z uwagi
obrazanie moralnosci publicznej] windozie (3.11 WFWG), i niby wszystko
jest OK, zbiory sie zgadzaja z inna w pelni sprawna wersja, tyle ze
Control Panel nie chce mi juz wyswietlic ikonki 386Enh.
A oczywiscie wyszlo, ze swapfile uszkodzony.

Czy ktos sie orientuje kiedy to bydle nie wyswietla owej ikonki?
WFWG ma juz tylko tryb 386Enh, jakby ktos sie pytal, lecz oczywiscie
Program Manager/Help/About nic o tym nie mowi. Jedynie ~14000KB memory
free (8MB+recznie wstawione 10MB temp swap).

Do pelni szczescia to instalato (WinSetup) tez sie nie chce odpalic, bo
"za malo pamieci".

P.S. Prosze nie przysylac rad typu "skasuj to g.." (wiem dobrze..) czy
    "zainstaluj od nowa" (wolabym nie).

Jaroslaw Lis