Re: > 504 MB ??

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Wed 28 Feb 1996 - 17:15:18 MET

koziol_at_louis.univ-lyon2.fr wrote:

> Mozesz kupic sterownik Promise 2300+ ktory posiada tak zwany external bios
> pozwalajacy na obsluge LBA i czterech dyskow. Nawet niezle on dziala z moimi
> dwoma dyskami 1Gb et 850Mb

Gdzie (w Polsce), za ile i dlaczego tak drogo ?
Z tego, co mi kiedys odpowiedziano na identyczne pytanie, w Polsce
nikt tego nie sprzedaje, bo nieoplacalne.

Szymon Matuszewski

LPS. Sorry za opoznienia, ale czytam i odpisuje w domu,
a odbieram i wysylam w pracy.

SM

PLPS. Zgadnijcie, co znaczy LPS i PLPS.