Re: > 504 MB ??

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Wed 28 Feb 1996 - 17:12:17 MET

szymon_at_uci.agh.edu.pl (Szymon Sokol) wrote:

> Pawel Dec (dec_at_infoserv.ii.uj.edu.pl) wrote:
> : Czy ktos moze powiedzec mi, jak uzyskac pelna pojemnosc mojego
> : dysku 1GB, jesli :
> : mam stary BIOS
> : plyte VL BUS
> : sterownik EIDE firmy CMD
> : nie chce sobie zasmiecac boot recordu sterownikiem softwarowym

> a) spartycjonowac na kawalki ponizej 500MB...
Nie zalatwia sprawy, ponad 504M DOS (fdisk) _w_ogole_ nie widzi
> b) wymienic BIOS na taki z LBA
Trzeba kupic taki odpowiedni do plyty
> c) przekonac sie do sterownika software'owego
Troche trudne
> d) zrezygnowac z uzywania MS-DOS (na rzecz np. Linuxa)
Tylo po to, zeby miec sensowny DOS? Watpliwe.
Dla wyjasnienia ja mam zamiar instalowac LINUX'a, ale nie tylko po to.

Szymon Matuszewski

LPS. Sorry za opoznienia, ale czytam i odpisuje w domu,
a odbieram i wysylam w pracy.

SM

PLPS. Zgadnijcie, co znaczy LPS i PLPS.