Re: Jak to wlasciwie jest z gwarancjami? (czy to przewal?)

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 28 Feb 1996 - 11:01:23 MET

Hej,

  No to i ja dorzuce swoje trzy grosze. Przypadkow z "gwarancja" /w
odroznieniu od gwarancji/ mialem full i to u firm rozniastych -- ECS,
Infocomp, etc. Ale te firmy to jeszcze pestka. Najzabawniejszy /?/ wypadek
mial miejsce z DELLem /w Toruniu f-ma Exon/. Rzecz dotyczyla uczelni czyli
instytucji powaznej, o ktora firma powinna dbac bo sie moze obrazic i robic
zakupy gdzie indziej.
  Nie pisze juz gdzie, ale zakupiono w jednym zakladzie UMK komputery --
Pentiuma z CD i twardzielem na SCSI plus jakas tam 486. Oba byly skladakami,
ale przeciez firma ma serwis ten sam i do DELLi i do wlasnych komputerow.
Spece tak skonfigurowali twardziela, ze transmisja /wizualna :-)/ byla
szybsza z CD /2/ niz z twardziela!!! Jak wezwalismy serwis to goscie
najpierw tlumaczyli, ze tak ma byc, na to ja juz super zdenerwowany
zapuscilem NI, ktory przy informacji, ze podane wyniki sa zawyzone /SCSI/
podal wartosc zenujaco nisko. Po kilkukrotnych o-pe-er z naszej strony i
dwoch miesiacach goscie sprzet przekonfigurowali.
  Z drugiej reki za to informacja juz o DELLach jak to monitory wymieniano.
Monitory DELLa sa jak wiadomo z Chin, a jakosc -- szkoda slow. No i padl
jeden. Po 1.5 tygodnia wymienili na inny. Czas oczekiwania? Bo nie mieli nic
na skladzie.

milego dnia zycze
hej

PS. Aha, jak mi wytlumaczyl poufnie pracownik, DELL /torunski/ i tak daje
preferencje zakladom, bo odsuwa naprawy/wymiany klientom prywatnym. Mniej
wazni przeciez.
ZGROZA! Dlatego wszystko, procz drukarek, kupuje w szarej/czarnej strefie.

--
Maciej Pilichowski
ul. Chodkiewicza 12b/5