Re: Jak to wlasciwie jest z gwarancjami? (czy to przewal?)

Autor: Piotr 'Gawron' Gawrysiak (gawrysia_at_bolek.ii.pw.edu.pl)
Data: Thu 29 Feb 1996 - 10:58:50 MET

Anna Oldak (AOLDAK_at_plearn.edu.pl) wrote:
: Jak to wlasciwie jest z gwarancjami?

: W firmie FORMAT (W-wa, Bracka 4; maja tez filie w Lublinie, Lodzi, Radomiu)
: twierdza, ze gwarancji na procesory nie udzielaja zadnej, poza wymienieniem
: niesprawnej kosci w ciagu dni od daty zakupu. Dyskietke z Ontrack do Caviara
: trzeba bylo wyrywac niemal sila.

: W slynnej TCH-Components, tak b. reklamowanej na tej liscie, dali mi na plyte
: glowna 1 rok gwarancji, mimo, ze podobno oferuja 2-letnie.

: Czy to przewal i szukanie naiwnych, bo czym sie roznia takie praktyki od
: gieldy na Grzybowskiej?
Jesli chodzi o Gilede na Grzybowskiej - moze to zabrzmi smiesznie, ale
czasem mozna byc potraktowanym na niej znacznie lepiej niz w
"renomowanych" firmach. Ciekawe jest takze to, ze na wiekszosci stoisk
otrzymuje sie gwarancje (roczne) i co ciekawe zdaja sie one dzialac - co
osobiscie sprawdzilem :) Oczywiscie nie moge za to reczyc - gielda czy
tak, czy inaczej pozostaje "dzungla"...

Co do slynnej TCH components - nie wiem jak jest u nich z gwarancjami,
ale jest to jedna z niewielu firm ktora przynajmniej wie co sprzedaje :))))

                                                        Gawron