Re: Wojciek Piecek-kuzyn kaczora Donalda

Autor: stud (nowicki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 26 Feb 1996 - 10:25:07 MET

Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:
: chojnows_at_amb.ac.bialystok.pl (Chojnowski Marcin) wrote:

: BTW Moze ktos z Was moze mi pomoc znalesc drivery? Szukam czegos do
: karty na S3 Trio 32 (S3764). W Starionie jest to wbudowane w MB, ale
: mam nadzieje, ze jakos dopasuje drivery od podobnej karty. Do kompletu
: szukam jeszcze driverow do karty dzwiekowej. Popelnila ja firma
: Diamond (przynajmniej taka jest na niej nalepka), na kostkach ESS.

  Drivery od firmowych kart z Trio32 prawie na pewno nie beda dzialac,
gdyz sprawdzaja one nazwe producenta zapisana w video-bios'ie.
Powinny za to chodzic driverki do kart oem/no-name. Poszukaj pliku
tri141b5.zip , powinien on byc na kazdym mirrorze cica w katalogu
drivers/video czy jakos tak.
  Jesli chodzi o karte dzwiekowa to chyba jest to jedna z kart na
chipsecie PSS ( tzn. ADSP-2115 + AD184x + ESC614 ). Jesli wlasnie tak
jest to drivery ( oraz pelna dokumentacje ) powinienes znalezc na
serverze www.analog.com

--
Janusz Nowicki
nowicki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl