Re: win95/os2

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 19 Jan 1996 - 19:54:35 MET

civic_at_silesia.ternet.pl (Slawomir Bialek) wrote:

>A najlepiej to wywalic Win'95 i zostawic samego Warpa. Na razie czekam
>na Win'96 albo Win'97. Moze M$ cos sie dowie na temat pisania systemow
>operacyjnych.

mozemy sobie poczekac. M$ chyba nie zalezy na wprowadzeniu dobrych wersji,
lecz nowych wersji. 32 bitowy dostep do klawisza ESC , 16bitowy do obudowy
itp/itd. Wiecie co ? M$ cos tam trabi ze nowy win bedzie swietnie chodzil
na pentium pro . a wiecie co ja mysle ? jak sobie nawet z 386 nie poradzil
to z pentium pro tym bardziej. i mozemy sobie tak czekac, czekac, czekac .....