Re: win95/os2

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Fri 19 Jan 1996 - 20:06:20 MET

On 19 Jan 1996 16:12:07 +0100, you wrote:

>czy ktos zainstalowal na swoim komputerze win 95 razem z os/2 warp?
>jak to dziala w praktyce?

Mam zainstalowane Os/2 Warp i Win'95. Dziala bardzo dobrze (na tyle na
ile Win'95 moze dzialac dobrze). Ale mam je na osobnych partycjach i
stosuje Boot Managera, ktory jest dostarczny z Warpem.

Nie wiem czy ktos probowal (i czy jest to wogole mozliwe) zainstalowac

obydwa na jednej partycji stosujac dual-boot? Rozwiazanie z Boot
Managarem jest dosyc dobre. Jako ze Win'95 obsluguje tylko FAT,
umieszczenie ich na osobnych partycjach pozwala przynajmnie Warpowi na
korzystanie z HPFS-u.
A najlepiej to wywalic Win'95 i zostawic samego Warpa. Na razie czekam
na Win'96 albo Win'97. Moze M$ cos sie dowie na temat pisania systemow
operacyjnych.

>czy bardzo spowalnia to dzialanie komputera?
??? to czy sa zainstalowane dwa systemy operacyjne czy jeden nie ma
wiekszego znaczenia, dziala tak samo wolno jak gdyby byl tylko jeden z
tych systemow (chyba, ze ktos ma 16 MB RAM-u, wtedy mozna wytrzymac)