Re: WaveTable (bylo: AWE32 i GUS)

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Wed 10 Jan 1996 - 18:32:59 MET

Ma byc www.ensoniq.com

> ^^^^^^^^
> jakich probkach? wiecej niz 44.1 khz?
> ^^^^^^

GUS i wiekszosc innych wspolczesnych kart ma mniej wiecej jednakowy poziom
sygnal/szumow, ok.60-65dB. Troche lepsze sa Turtle Beach (o ok. 5-10dB), a
Ensoniq jest wg mnie jeszcze lepszy (to juz na sluch, nie znam danych).
Chodzi oczywiscie o szumy wlasne karty a nie sprzetu, do ktorego jest
podlaczona. Inna sprawa, ze u tanich kart poziom szumow zalezy w duzej
mierze od okolicznych kart w komputerze (zwlaszcza video i i/o).

Pilar