Re: NETWORLD

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Wed 10 Jan 1996 - 10:12:07 MET

On <Mon, 08 Jan 1996 14:39:40 GMT> Grzegorz Redlarski (gred_at_amed01.amg.gda.pl) wrote:
> kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl (Pawel Krawczyk) wrote:

> Jest raczej malo prawdopodobne aby program, ktory nie zostal celowo w
> tym celu napisany, przez dluzszy czas nie robil nic innego niz
> wpisywal pod ten sam adres na zmiane 0 i -1 (FFFF..).

No tak, ale autor postingu ktory komentowalem, nie uscislil czy ten
hipotetyczny kod operuje na bitach czy na slowach (dowolnej wielkosci).
Oczywiscie, jest to malo prawdopodobne by jakis kod pracowal w ten
sposob, ale tak czy inaczej nie roznilo by sie to znaczaco od normalnego
trybu pracy pamieci. Chociaz, nastepny po Twoim posting w threadzie
rzuca nowe swiatlo na te sprawe...

> Pozdrawiam i zycze wiele lat bez kontaktow z wirusami, wszak czesto
> dane sa cenniejsze niz sprzet, a te to napewno moga byc przez nie
> zniszczone.

Pozostaje mi zlozyc wzajemne zyczenie braku kontaktow z wirusami.

--
Pawel Krawczyk,   email:  kravietz_at_labs.oeto.pk.edu.pl,  FidoNet: 2:486/18.4
email: kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl, Location: Cracow, Poland,  PGP  key