Re: NETWORLD

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_amed01.amg.gda.pl)
Data: Mon 08 Jan 1996 - 15:39:40 MET

kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl (Pawel Krawczyk) wrote:

>Hehe, a ciekawe co innego dzieje sie z pamiecia podaczas normalnej
>pracy? czyby 1-ki - zera byly wpisywane nie z pelna szybkoscia?

Jest raczej malo prawdopodobne aby program, ktory nie zostal celowo w
tym celu napisany, przez dluzszy czas nie robil nic innego niz
wpisywal pod ten sam adres na zmiane 0 i -1 (FFFF..).

>Generalnie, ten tekst w NETworld to jedna wielka bzdura. Sa wirusy
>mogace spowodowac uszkodzenia sprzetu (dysk twardy, monitor), ale
>zaden z nich nie robi tego z pomoca jakichs tajnych Rozkazow Do
>Niszczenia Komputera. ;))))) I do tego na roznych platformach.
>Mysle ze takie stwierdzenia nie maja innego celu jak sianie
>paniki i budzenie grozy. Hm, moze na nastepnej stronie jest na przyklad
>reklama programu antywirusowego? ;)

Zgadzam sie z Toba co do przypuszczalnych intencji autora artykulu,
i podobnie jak Ty zywie nadzieje, iz konstruktorzy procesorow, pamieci
itp. biora pod uwage nie tylko statystyke (np. przy obliczaniu
rozpraszania mocy), ale rowniez to, ze istnieja tacy wariaci, ktorym
sprawia satysfakcje, jak moga cos komus zepsuc.

>Pawel Krawczyk, email: kravietz_at_labs.oeto.pk.edu.pl, FidoNet: 2:486/18.4
>email: kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl, Location: Cracow, Poland, PGP key
>available on finger, ftp://149.156.137.250/pub/pgp, /pub/misc - phun stuph

Pozdrawiam i zycze wiele lat bez kontaktow z wirusami, wszak czesto
dane sa cenniejsze niz sprzet, a te to napewno moga byc przez nie
zniszczone.
Grzegorz Redlarski