Re: Ja znowu o Win95

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Tue 09 Jan 1996 - 17:51:27 MET

mimo_at_lodz.pdi.net (Michal Mosiewicz) wrote:

>Z zalozenia kazde srodowisko, ktore pozwala na prace wiecej niz
>jednego programu jednoczesnie. W DOSie, gdzie byl single-tasking to
>nie bylo problemu, ale odpal takie dwa programy jednoczesnie w
>Windows. Jak wtedy okreslisz, ktory dorwie sie do portu?

Tak, teraz jest lepiej: _zaden nie pojdzie_ :-).

Aplikacje, o ktorech pisalem korzystaja z wlasnego, specyficznego
hardware i nie ma zadnego sensu puszczanie jednoczesnie wiecej niz
jednej kopii programu, ktory z niego korzysta. Ja szczerze mowioc nie
lubie, jak ktos wie lepiej, co dla mnie jest dobre na wszelki wypadek
ucina mi raczki, zebym sobie tymi za dlugimi raczkami nie zrobil
krzywdy :-) .

Nie zmienia to faktu, ze rozumiem potrzebe ochrony. Chociaz nie do
konca rozumiem jak fakt zastosowania drajwerow poprawia bezpieczenstwo
np. danych na HD (ktos taki argument podawal)?

        Jurek