Re: Modem w sieci Novell

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 08 Jan 1996 - 21:21:32 MET

Marcin Mrowiecki (mrowieck_at_ernie.icslab.agh.edu.pl) wrote:
: Mam Siec 25 stanowisk oraz mozliwosc podloczenia modemu.
: Poniewaz modem bedzie sluzyl do roznych rzeczy
: -Fax
: -Slip (zwlaszcza POP3)
: -byc moze wyslanie na pager (zwykly script na terminal np.Telix (moze byc
: for win)
: najwygodniejsze dla mnie bylo by stworzenie wirtualnego COM-a na kazdym z
: PC-tow i wywolania do niego powinny dotyczyc mojego modem-u umieszczonego
: na jakim innym komputerze
: (moze byc dedykowany ale tylko 286 (wala mi sie )).
: Czy znacie rozwiazania tego typu ( NIE WIN 3.11 ani wirus zwany Win 95
: (WinEver ???)) i jaki sa wasze doswiadczenia z takimi rzeczami
: Istotne by bylo by mozna bylo puszczac zarowno aplikacje dos-owe jak i Win
: no w ostatecznosci tylko Win

Jest cos takiego pod Novell, nazywa sie NACS (Novell Asynchronous
Communication Server). Nie pamietam wymagan (chyba dedykowany 386
potrzebny). Ale jak sie dowiesz ile kosztuje, to sie przekonasz do
Widoze lub Linuxa.

Jarek.