Re: Modem w sieci Novell

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Thu 11 Jan 1996 - 07:28:49 MET

In article <4cridd$gc9_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>
from 8 Jan 1996 16:57:17 GMT
mrowieck_at_ernie.icslab.agh.edu.pl (Marcin Mrowiecki) wrote:

> najwygodniejsze dla mnie bylo by stworzenie wirtualnego COM-a na kazdym z
> PC-tow i wywolania do niego powinny dotyczyc mojego modem-u umieszczonego
> na jakim innym komputerze
> (moze byc dedykowany ale tylko 286 (wala mi sie )).

Jest cos takiego co sie zowie STOMPER. Pozwala tworzyc "virtualne"
COM'y. Gdzies to mialem, musze poszukac. Dam znac prywatna poczta.

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |