Re: DTP w Word6.0 ??????

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 08 Jan 1996 - 19:44:19 MET

Marcin Piaskowski <zwirek_at_kpbm.pb.bielsko.pl> wrote:
>Czesc!
>
>Czy ktos probowal juz drukowac male ksiazeczki formatu A5.
[chach, opis problemu z koejnoscia stron na kartkach]

>.............i co wy na to ?
>
>moze mozna to zrobic jakos inaczej, nie wiem. Pomocy.
>
>Zw

o czyms takim slyszalem jedynie w word perfect. standardowo nie ma,
ale jest jakis filtr na drukarke ktory to robi. ponoc umozliwia
tez takie zlozenie wydruku, zeby mozna bylo kartki giac zszywac
a potem ciac (czyli coniektore strony drukowane odwrotnie).
   niestety nie znam szczegolow, bo sie tym nie bawilem.

--
         |       \__/      http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |