DTP w Word6.0 ??????

Autor: Marcin Piaskowski (zwirek_at_kpbm.pb.bielsko.pl)
Data: Mon 08 Jan 1996 - 18:57:46 MET

Czesc!

Czy ktos probowal juz drukowac male ksiazeczki formatu A5.
Chodzi o to zeby napisac text w 2 szpaltach i wydrukowac na stronie A4 w
poziomie. Problem polega na tym, ze nie mam pojecia jak zmusic Worda,
zeby drukowal na jednej stronie A4 po 2 szpalty ( w poziomie) ale nie
kolejno tylko z takimi numerami, zeby po zlozeniu ksiazeczki wyszlo
kolejno, tj.
Na jednej stronie A4 musialbym wydrukowac strone 8(ostatnia) i
1(pierwsza) a na drugiej stronie tej samej kartki 2 i 7 itd.

+-----------------+------------------+
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| 8 | 1 |
a potem
2 - 7
6 - 3
4 - 5
.............i co wy na to ?

moze mozna to zrobic jakos inaczej, nie wiem. Pomocy.

Zw