Re: WIN95 a inne OSy

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Sun 07 Jan 1996 - 01:57:49 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>Ja w jednym banku w okienku kasowym. wlosy mi sie zjerzyly !!!

No i co z tego wynika?

Ostatnie trzy lata zajmowalem sie powazna aplikacja Oracle RDBMS
(system finansowy). Calosc dziala na SQL*Forms 3 a wiec w trybie
tekstowym. Dostep w sieci zapewniaja terminale lub (najczesciej)
emulatory terminali. Czesc klientow uzywa emulatorow pod windowze, ja
zreszta tez (Reflection). Jest to bardzo wygodne (kilka sesji w kilku
oknach, przenoszenie danych z raportow, skroling sesji itd, itd...), a
do niezawodnosci calego systemu ma sie nijak.

Tym niemniej byc moze ktos, gdzies opowiada historie mrozace krew w
zylach jak to w duzej firmie X prowadza ksiegowosc na windoze...

        Jurek