Re: Tseng ET6000

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 30 Dec 1995 - 14:13:12 MET

>A wiesz ze na stronie ktora podalem pisza, ze ma to byc "128-bit GUI
>accelerator". Z cideo to prawda (m.in. "hardware pixel interpolation").
>Mam nadzieje, ze z ta zgodnoscia z W32p to prawda - mam teraz Herculesa
>Stingraya Pro - 32bit, szybka jak 64bit, tylko znalezc cos pod DOSem co
>obsluguje SVGA oparte na ARK1000PV .... :-(

wiem, ale zobaczymy jak juz bedzie mozna kupic toto w pl co to jest warte :)
pewnie jak zwykle bedzie bomba, dlatego juz sie przymierzam zeby sprzedac
swojego herculesa dynamite power z w32p. na szczescie w tym przypadku
nie ma problemow z driverami - chodzi wszystko... i to jak chodzi! :)
jakbys mial ochote to moge ci tanio sprzedac tego heraklesa :)

>W takim razie zyczmy S3 kart 512 bitowych ;)

zyczymy! :)

karpio