Re: Tseng ET6000

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Sat 30 Dec 1995 - 01:14:34 MET

Andrzej Karpinski napisal:

> slyszalem ze ma sie pojawic i wlasciwie na razie niewiele wiecej. domyslam sie,
> ze bedzie to tym wsrod kart 64bit czym wsrod 32bit byl w32p - czyli po prostu
> na "dzien dobry" o klase wyzej... kosc ma byc zgodna z w32p, 64bit, ma miec
> sprzetowa obsluge mpeg-2 (bylo takie rozszerzenie do tsengow ktore to potrafilo
> a teraz podobno zrobili to w jednej kosci) itp.

A wiesz ze na stronie ktora podalem pisza, ze ma to byc "128-bit GUI
accelerator". Z cideo to prawda (m.in. "hardware pixel interpolation").
Mam nadzieje, ze z ta zgodnoscia z W32p to prawda - mam teraz Herculesa
Stingraya Pro - 32bit, szybka jak 64bit, tylko znalezc cos pod DOSem co
obsluguje SVGA oparte na ARK1000PV .... :-(

> ciekawe co s3 teraz wymysli... pewnie 256 bitowe karty, zeby przyciagnac
> klientow :))

W takim razie zyczmy S3 kart 512 bitowych ;)

> karpio

 Na razie!

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |
\==================== http://www.man.lodz.pl/users/mwilk ======/