Re: Klopoty z DOS-em

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 28 Dec 1995 - 23:20:12 MET

Jerzy Hodor (jurgen_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_ns1.gazeta.pl) wrote:
: > > > Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: > > > : a wlasnie. jak za pomoca FDISK'a albo czego innego mozna zrekonstruowac
: > > > : tablice partycji ?
:
: > Ja osobiscie zawsze wolalem posiedziec z kalkulatorkiem i recznie
: > stworzyc tablice partycji. (Zawsze potem mozna zapuscic NDD i sprawdzic,
: > czy sie nie pomylilem).
:
: A ja rowniez wole posiedziec z kalkulatorkiem, lecz preferuje tutaj
: DISK_EDITORA. Cos mi kiedys zezarlo caly boot rekord, tablice partycji i
: kawalek FAT (obie kopie) na dysku 1GB. Boot rekord i tablice partycji
: odtworzylem w 15 minut (ach, te nowoczesne kalkulatory...),

Dobrze - tylko powiedzcie mi po co Wam kalkulatory? Recalculate Partition
nie wystarczy?

Jarek.