Re: Klopoty z DOS-em

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Thu 28 Dec 1995 - 00:36:50 MET

In article <4bs1d8$a32_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>
from 27 Dec 1995 17:56:56 GMT
lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

> : Nie ma sie co dziwic - mbr wpisuje tylko standartowy DOS'owski
> : bootstrap (~m~aster ~b~oot ~r~ecord), do tablicy prtycji on sie
> : wogole nie dotyka.

> He, he - zapominasz, ze tablica partycji to paredziesiat bajtow MBR.

Dobra, zle sie wyrazilem. fdisk /mbr wpisuje do MBR tylko bootstrap.

> Aha - i w zasadzie MBR wcale nie jest "DOS'owski". On zabootuje
> kazda partycje..

Ogolnie rzecz biorac tak jest. Mnie chdzilo dokladnie o ten DOS'owski
(bootstrap wpisywany przez fdisk /mbr), jako ze dyskusja zaczela sie
od niego.

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |