Re: Konfiguracja Linuxa

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Fri 22 Dec 1995 - 13:33:13 MET

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) napisal w pl.comp.pecet:
: Stanislaw Jedrus napisal(-a) :
: > juz kiedys dorwalem i mialy byc nieprawdopodobnie swietne
: > (lacznie z instalka Linux-a) przekonalo mnie ze niektore rzeczy
: > (przynajmniej zmiana jadra systemu) powinny sie odbywac pod scislym
: > nadzorem...
: >

: Z przykroscia musze sie zgodzic ...

  A ja nie. Skrypciki kinst i genlilo o ktorych mowilem nie sprawiaja
problemow, sa bardzo przyjemne. Trudno mi wyobrazic sobie kiedy i jak
moga padac. A naprawde szkoda mi czasu na ciagle poprawianie
lilo.conf, kopiowanie jadra itp itp.

  BTW, mowiac 'instalka Linux-a' nie wskazujesz na NIC
konkretnego. Nie istnieje cos takiego. Pewnie masz na mysli slackware,
zgoda, tam niektore skrypty byly marne (caly pkgtool zreszta jest do
niczego). Ale nie uogolniaj.

  Powiedz, jak chcesz skopiowac drzewo katalogow na dysku, to robisz
to tez recznie, czy jednak cp -a ?

jwr

Followup-To pl.comp.sys.pc-unix.
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl